Lucia kommer snart

Det närmar sig Lucia, men att säga ”med stormsteg” lockar fram en rätt konstig bild i mitt huvud.
Apropå konstig bild, jag undrar hur ”Flirtiga Lucia” ser ut.. Blondin förstås, det säger hon själv, men annars???
Vi har inte hört av henne så mycket i år, har bara hört ett svagt rykte om att hon är i coaching-branchen. Undrar med lite förskräckelse hur det ska gå!?
Flirtig är hon ju så det räcker, och hon gillar att ”hålla hov”, men att lyfta fram andra,, är det hennes grej??
Smart tjej, vet jag inte om man kan påstå,, tänker fortfarande med ett hysteriskt fnitter på när hon skulle hjälpa Tomten att mocka i stallet. Hennes barrista-kurs var inte till så stor hjälp där gissar jag….

Ja,, Du ska kanske läsa lite mer om hennes påhitt från förra året, klicka på kategorin ”Flirtiga Lucia” så får du fram alla historierna.

Ska se om jag kan jaga reda på henne, hon hänger väl runt Stureplan och Humlan som vanligt,, är man jet-setare är det väl det enda som duger gissar jag..

/T

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

