Vintage Jul

Vintage – det är ett sånt där populärt begrepp som jag alltid har fått en rynka mellan ögonbrynen av när jag hört.
Jag vet,, är det jätte-populärt vill jag inte haka på, oavsett om det är bra eller dåligt i mina ögon, ”tvärt om” är min ledstjärna istället.
Kan bli lite knepigt när det jag vill ha och gillar ALDRIG är modernt, utan fanns för sådär 5 år sedan eller kommer om 5 år.

Men det har hänt något, jag måste ha blivit lite vintage själv! Vilket kanske inte är så konstigt eftersom jag levt så länge att jag blivit ”dubbel-vintage” (mer än 2 x 25 år ). Det jag gillar är ofta gamla saker och helst med bra kvalitet, brukar säga att jag gillar retro-prylar, men det är ju samma sak som vintage.

Så, får jag presentera en del av mitt vintage-pyntade hem?

vint-1  vint-2  vint-3  vint-4

Jag ska berätta mer om tomtarna lite senare idag.

/T

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

One thought on “Vintage Jul”

Kommentarer inaktiverade.