Linslus-Katt och inför Samhain

T's FotoBlog

Min sötnos till katt har som de flesta katter helt egen uppfattning om fotografering.

halo-1

När jag vill fota honom, då sticker han eller vänder rumpan mot kameran, och när jag ska fota något annat kommer han ofta springande och ska vara 2 centimeter framför linsen.
Så även idag när jag skulle testfota ett par fat och ljusglas med Halloweentema (Samhain).

halo-8halo-5

Under namnet ”re-creare” gör jag om saker som nästan alltid köps in på välgörenhets-loppisar. På det sättet går mins 5 kronor per glas jag säljer till välgörenhet, och något kasserat har fått ett nytt liv, vilket känns rätt bra. Sedan säljs sakerna via Stjärnstofts webb-shop och våra Stjärnpartyn (så kallade ”home-party”).

Onsdagstema – Omskapat, Torsdagstema – I like,

/T

Läs även andra bloggares åsikter om Stjärnstoft, re-creare, Halloween, glasfat, värmeljus-hållare,

View original post