Pysseltips till servett-fantaster

Om du är en ”pyssel-tok” som jag, så köper du kanske servetter med snygga bilder på. Är alltid på jakt efter nya, roliga eller annorlunda, som kan användas till spännande projekt.
Rätt snart inser du att du har för många servetter undanstoppade i lådor och askar. Du köper fler än du använder och lagret växer.

Just ”där” befann jag mig i helgen när jag sorterade servetter (det är bara pysseltokar som förstår att man kan vara tvungen att göra så konstiga saker), och de var alldeles för många!

serv-1 serv-2 serv-3

Och just då snubblade jag över en grupp på Facebook som heter ”Servetter – Byt/köp/sälj”!
Helt perfekt att hitta nya servetter som man kan köpa per styck i stället för hela paket (men jag skulle ju inte köpa mer!?!), och du kan börja sälja alla du har över.

Väl värt ett besök! Och det är en öppen grupp, så vill du vara med är det bara att ansöka!!

/T

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,