Pastell och ny adventsstake

Idag körde jag en liten fotosession på morgonen, måste passa på när det faller lite trevligt ljus genom fönstren.
En av mina nya adventsstakar fick bli statist och sedan var det bara att hälla ut alla kottar.
Så här ser mina handmålade kottar i Martha Stewarts perl-färger ut.

kott_perl-1 kott_perl-5 kott_perl-2 kott_perl-6 kott_perl-3

Ett perfekt DIY, skogen är full av kottar och sedan är det bara fram med olika färger.
Börja gärna med att grundmåla dem i vitt, sprayfärg går fort och att måla med pensel tar tid. Jag sprayade mina med en grundfärg och målade sedan med pensel och ett par nyinköpta perlfärger från Martha Stewart. Måste säga att de verkar riktigt bra.

Ljusstaken är en Tall-Bow med ledlampor från Star Trading och ska få flytta in i vardagsrummet när alla kottar är bortplockade.

Kottarna ska packas och finns i webb-shoppen under morgondagen, samt några paket  i guld och silver.

/T
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,