Mitt Entourage

Mitt entourage kommer bli jättebra!
Det är två långa snygga killar som ska vara stjärngossar. Jag tycker det är fiint att dom vill vara med, dom sa bara -”Det är klart vi ställer upp för dig Flirtan”.
Tomten bara dök upp från ingenstans, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om honom. Han bara finns där liksom, han vet saker som ingen annan vet. Och han verkar känna folk preciiis överallt.

Sen så har jag också fått träffa mina två Tärnor och de är tillräckligt snygga. En har långt mörkt hår och den andra har mörkblont lockigt hår. Det passar bra för det är snyggast om bara jag är blond eftersom jag är Lucia.
Vi ska få vårt hår fixat av en kändisfrisör! Det var en av mina Starboys som fixade det. Ja, alltså att kalla snygga killar för stjärngossar låter lite B så jag kallar dem ”My Starboyz”!

Ja-a, i alla fall..! En av My Starboyz mamma var klasskompis med den där kändisfrisörens lillebror, så hon fixade kontakten. Salongen finns på Birger Jarlsgatan och har jättesnygg logga i guld och lite rött. Passar jättebra till vårt jul-tema! Självaste J-P ska ta hand om mina lockar!
Eftersom jag, Tärnorna och My Starboyz ska fixa håret där så tänker jag fråga J-P om han kan stajla Tomtens skägg lite. Ja-a Tomten tillhör ju ändå mitt entourage. Lite skäggtvätt, ansning och vax skulle ju göra skägget såå mycket snyggare.

Puss & Kram

Flirtiga Lucia

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

One thought on “Mitt Entourage”

Kommentarer inaktiverade.